vpn speed

بهترین VPN – نزدیک ترین آن

چرا نزدیکی اهمیت دارد: یک VPN نزدیک انتخاب کنید

یک VPN یا سرور شبکه خصوصی مجازی راهی برای اطمینان حاصل کردن از امنیت و حفظ حریم خصوصی در حالیکه آنلاین هستید می باشد. VPNها برای شرکت ها و کاربران خصوصی به دلیل تعداد زیاد مزایای مختلف فوق العاده هستند، یکی از مهمترین مزایا این است که به شما اجازه می دهد تا مسیر امن و محافظت شده ای حتی از طریق نا امن ترین شبکه ها بوجود آورید. شرکت های VPN در سراسر جهان واقع شده اند. با این حال، وقتی که یک سرور VPN را انتخاب می کنید، خیلی مهم است که سروری را انتخاب کنید که به موقعیت مکانی فیزیکی شما نزدیک باشد. هنگامیکه صحبت از شبکه خصوصی مجازی می اید اهمیت نزدیکی برای تعداد از دلایل جالب و با اهمیت است.

vpn speed

 

مهمترین فاکتور خرید VPN : نزدیکی به نقطه اتصال

وقتی که شما اینترنت را مفهوم اساسی تجزیه کنید، تمام انتقال ها فایل های ضروری هستند که از یک مکان ارسال و در مکان دیگر دریافت می شوند. هنگامیکه شما بر روی مرورگر خود به یک وبسایت دسترسی دارید ، کامپیوتر شما یک درخواست به سرور برای اطلاعات مربوط می فرستد. بعد از اینکه درخواست دریافت شده، سپس سرور اطلاعات مناسب را به منشا درخواست می فرستد و محتوای وبسایت بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. کل پروسه معمولا فقط چند ثانیه طول می کشد و بسته به این است که دقیقا چه مقدار از اطلاعات در خواست شده است.در انتخاب و خرید VPN اینکه درخواست با چه سرعتی می تواند فرستاده شود و انجام شود بستگی به فاکتورهای زیادی دارد، یکی از آنها این است که فاصله سرور ما منشا درخواست چقدر می باشد. برای مثال، اگر شما سعی کنید به سروری دست یابید که تنها چند مایل با منزل شما فاصله دارد، در خواست سریعتر پردازش می شود نسبت به زمانیکه سروری را در طرف دیگر جهان انتخاب کرده باشید.بنابراین در حین خرید VPN و یا همچنین خرید کریو در parsvpn.online دقت داشته باشید که سرور های آن در نزدیک ترین مکان به ایران بوده و سرعت بالایی فراهم میکنند.

پس از خرید VPN ، هنگامیکه شما یک سرویس شبکه خصوصی مجازی استفاده می کنید، کل پروسه کمی پیچیده تر می شود. در خواست اطلاعات دیگر فقط از یک نقطه به نقطه دیگر نمی رود، در خواست کامپیوتر شما را ترک می کند، از طریق شبکه خصوصی مجازی عبور می کند و سپس به سمت مقصد مورد نظر خودش ادامه می دهد. مانند همیشه که دسترسی به سرور برای مکان های فیزیکی نزدیک سریعتر است، برای سرورهای شبکه خصوصی مجازی نیز این حالت مشابه است. اگر درخواست اطلاعات مجبور به طی کردن مسیری به دور جهان باشد برای اینکه به شبکه خصوصی مجازی ای برسد و از آن نقطه یه سفر طولانی برای رسیدن به مقصد داشته باشد، سرعت پروسه پتانسیل این را دارد که به طور چشمگیری کاهش یابد حتی اگر اتصال اینترنت شما سرعت بالایی داشته باشد.

 

فاکتور مهم در خرید کریو : سرعت بالا

در خین خرید کریو ، در حالیکه بیشتر کاربران کامپیوتر وب گردی می کنند احتمالا تفاوت زیادی متوجه نخواهند شد ، تفاوت بسیار برجسته است اگر شما در حال به اشتراک گذاری فایل باشید. کاربران کسب و کار ممکن است نیاز به اشتراک گذاری ده ها یا حتی صدها گیگا بایت اطلاعات بر روی شبکه خصوصی مجازی در یک زمان داشته باشند. در این موقعیت، شبکه خصوصی مجازی شبکه خصوصی مجازی که در کشور دیگری واقع شده است می تواند ساعت ها به یک درخواست خاص اضافه کند. با انتخاب نزدیکترین سرور VPN و یا سرور کریو که همچنین باقی نیازهای شما را پیدا می کند، می توانید اطمینان حاصل کنید بدلیل اینکه اطلاعات خود در امنترین حالت ممکن نگه دارید با یک اتصال اینترنت کند مواجه نخواهید شد.

 

خرید vpn ، خرید کریو در parsvpn.online