VPN protects you

جلوگیری از سرقت و کلاهبرداری با خرید VPN

چگونه VPN در برابر سرقت هویت و کلاهبرداری محافظت می کند

هدف اصلی شبکه خصوصی مجازی و خرید vpn یا خرید کریو حفاظت از اطلاعات حساس شما هنگامیکه کسب و کار آنلاین انجام می دهید است. هنگامیکه مردم در مورد مزایای VPN ها صحبت می می کنند، یکی از اولین موضوعاتی که می آید همیشه این حقیقت است که VPNها آدرسIP منحصر به فرد کامپیوتر شما را مخفی می کنند. آدرس IP می تواند برای پیگیری هر چیزی از ارائه دهنده سرویس اینترنت شما تا موقعیت مکانی فیزیکی شما استفاده شود. فایده دیگری که به همان اندازه مهم است اما اغلب نادیده گرفته می شود این است که شبکه های خصوصی مجازی راه فوق العاده ای برای حفاظت در برابر سرقت هویت ، کلاه برداری و دیگر انواع جرایم سایبری که به طور مکرر برای میلیون ها نفر اتفاق می افتد است.کلیمه فیلتر شکن ها نیز این کار را انجام میدهند. با خرید فیلتر شکن نیز به این هدف میرسید.

 

VPN protects you

 

اولین راه : خرید VPN

چند راه وجود دارد که یک شخص قادر خواهد بود تا به اطلاعات حساس مانند شماره های کارت اعتباری، نام کاربری و رمزعبور حساب کاربری بانک و حتی شماره های امنیتی اجتماعی شما در حالیکه آنلاین هستید دسترسی یابد. با خرید vpn از parsvpn.online این مشکل حل میشود. چطور؟ اگر شما به یک شبکه Wi-Fi عمومی متصل شوید، شما در واقع تمام داده های موجود روی هارد درایو کامپیوتر خود را در خطر قرار داده اید. برای مثال اگر روی یک شبکه Wi-Fi روی کافی شاپ مورد علاقه خود وارد شوید و وضعیت حساب بانکی خود را چک کنید شخص دیگری روی همان شبکه می تواند سایتی که از آن بازدید کردید همچنین نام کاربری و رمز عبور شما را به آسانی ببیند . از اینجا، آنها همه اطلاعاتی که برای ورود به سایت و پیدا کردن شماره حساب، شماره مسیریابی و غیره نیاز خواهند داشت را دارند.پس این خرید vpn بسیار بسیار مفید است.

 

دوم راه : خرید کریو

با خرید کریو یا یک شبکه خصوصی مجازی، اطلاعاتی که روی شبکه ارسال یا دریافت می دارید رمز گذاری می شوند حتی اگر اتصالی که استفاده می کنید اساسا آسیب پذیر باشد. برای مثال در همان کافی شاپ، شخصی با پلاگین مرورگر وب مخرب واقعا قادر نخواهد بود ببیند که هنگامیکه شما روی شبکه هستید چه کارهایی می کنید. اطلاعات مربوط به سایتی که شما مشاهده می کنید همچنین اطلاعات شناسایی مانند نام کاربری و رمز عبور حساب بانکی شما قبل از اینکه بر روی اینترنت فرستاده شوند از طریق شبکه خصوصی مجازی در آن نقطه رمز گذاری شده و هدایت می شوند. حتی اگر شخص تلاش کند تا به این اطلاعات دست یابد، تنها می تواند داده های رمز گذاری شده ای را ببیند و نام کاربری و رمز عبور و اطلاعات داخل آن را نمی بیند.خرید کریو نیز میتوانید در این راه کمک بزرگی انجام دهد.در سایت parsvpn.online میتوانید کریو خرید کنید.

شبکه های خصوصی مجازی همچنین می توانند برای مبارزه کلاهبرداری با اقدامات امنیتی بسیار متنوع بکار روند. هنگامیکه به یک VPN متصل شده اید بوسیله انواعی از ضد بد افزار، ضد جاسوس افزار و ضد ابزراهای تبلیغاتی مزاحم، شبیه به انواعی که بطور معمول روی کامپیوترها نصب می شوند محافظت می شوید. به طور مثال اگر تلاش کنید یک ویروس را روی کامپیوتر خود دانلود کنید که می تواند اطلاعات خصوصی شما را بدزدد، VPN دانلود را قبل از اینکه فایل حاوی ویروس منتقل شود موقف می کند. بیشتر سرویس های شبکه خصوصی مجازی نرم افزار ضد فیشینگ دارند ، به این معنی که اگر شما سعی کنید وارد سرویس از طریق وب سایت واقعی اما مخرب شوید هیچ کس قادر نخواهد بود نام کاربری و رمز عبور شما را بدزدد.

 

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online