Kerio Operator

سیستم مدیریت Kerio Operator

مدیریت سیستم Easy Phone (( Kerio Operator

کنترل کردن سیستم تلفن شما

Kerio Operator که روی شبکه های داده موجود با استفاده از پروتکل سیپ (SIP) استاندارد صنعتی اجرا می شود. با یک درک پایه ای از SIP و TCP، شما می توانید یک سیستم جدید تلفن ها را فقط در چند ساعت راه اندازی کنید.

Kerio Operator

Kerio Operator طراحی شده است برای اینکه مدیریت IT زندگی را با ویژگی های مانند این آسانتر سازد:

خرید کریو راه اندازی ساده

خرید کریو استقراری انتخاب کنید که برای محیط شما کار کند. تصویر ISO قابل بوت یا تجهیزات مجازی VMware روی سخت افزار خود نصب کنید یا تجهیزات سخت افزارKerio Operator Box پیوست کنید. Kerio Operator را روی خط های E1/T1/EuroISDB/analog یا از طریق ارائه دهنده سرویس SIP و اجرا کنید تلفن های SIP که برای استفاده ترجیح می دهید را پیکر بندی کنید.میتوانید در TAPARIAEXPORT انجام دهید

مدیریت آسان کریو و استفاده با VPN

Kerio Operator را روی یک رابط کاربری آسان تنظیم کنید.با خرید vpn نیز می توانید در هر زمان و هرجا برای مدیریت کاربران، افزونه ها، تماسهای کنفرانسی، تنظیمات مسیریابی و… لاگین شوید و با SNMP سرور اپراتور کریو را دیدبانی کنید و از ره دور سرور Kerio Operator را از طریق SNMP برای بازیابی استفاده و آمار های عملکرد نظارت کنید.  از عملکرد سرور DHCP برای اختصاص آدرس های IP برای دستگاه های VoIP استفاده کنید.پس vpn خرید کنید.

تامین تلفن خودکار سریع

سیستم تلفن سریع و به آسانی پیکر بندی کنید. Kerio Operator به طور خودکار تشخیص می دهد ، پیکربندی می کند و وقتی که شما به یک  تلفن مبتنی برSIP  برای شبکه متصل می شوید یک فرمت جدید اختصاص می دهد. سیستم شما را به طور مستقیم از رابط مدیریت وب تغییر داده و پیکربندی می کند.

پشتیبان گیری خودکار و ذخیره سازی

پشتیبان گیری زمان بندی شده خودکار از پیکربندی فایل ها، گزارش های سیستم و سابقه تماس ها ، پست صوتی و داده های تماس های ضبط شده و فایل های تامین شده پشتیبان گیری می کند. پشتیبان گیری به صورت از راه دور برای سرور FTP یا Samepage، سرویس همکاری مبتنی بر سیستم ابری Kerio ذخیره می کند.

ادغام با سیستمCRM  شما و برنامه های کاربردی CTI

Kerio Operator به آسانی با سیستم CRM یکپارچه سازی میشود. یکپارچگی با Salesforce.com در محصول اصلی ساخته شده، به حداقل تنظیمات نیاز دارد. با اکثر برنامه های CTI (computer telephony integration) دیگر از طریق Asterisk Manager Interface یکپارچه سازی می شود. برای مثال، اتصال به شماره گیرهای دسکتاپ مانند سیستم های OutCALL و CRM مانند SugarCRM.

 

خرید کریو در TAPARIAEXPORT