Wifi Host

مشکلات امنیتی WiFi

چرا شما نباید میزبان شبکه  Open Wi-Fi باشید

شبکه های Open Wi-Fi هنوز بسیار رایج هستند. این موقعیت وقتی که تولید کنندگان روتر وایرلس شروع به قرار دادن رمز عبور برای وایرلس بوسیله پیش فرض فعال شده کردند بهبود داده می شود ، اما هنوز تعداد زیادی شبکه های Wi-Fi نا امن وجود دارند.

Wifi Host

میزبانی یک یک شبکه Wi-Fi باز می تواند مشکلاتی رابرای شما به بار بیاورد، آیا شما برای انجام عمل درستی بوسیله به اشتراک گذاشتن اتصال خود یا حتی هنوز یک رمز عبور تعیین نکرده اید.

مشکلات قانونی خرید vpn

خرید vpn در parsvpn.online دارای مشکلات قانونی احتمالا ترسناکترین نتیجه ممکن از میزبانی یک شبکه وایرلس باز می باشد. امکان این است که شما دستگیر بشوید یا توسط دادگاه احظار شوید.

  • دستگیری: در سال 2011 مردی به خاطر دانلود فیلم مهای مستهجن کودکان دستگیر شد. او هرگز این کار را نکرده بود، شخصی در نزدیکی او از شبکه Wi-Fi آن مرد برای انجام این کار استفاده کرده بود. او ادعا کرده بود که بی گناه است، پلیس او را بدون مجازات آزاد کرد. هر چیز بدی روی شبکه Wi-Fi باز انجام شده باشد می تواند به نام شما ردیابی شود.
  • پرونده های حقوقی: اگر شخصی در نزدیکی شما از اتصال اینترنت شما برای دانلود آخرین فیلم های هالیوود با BitTorrent استفاده کند ، این امکان وجود دارد که توسط حکمی به خاطر این عمل بازداشت شوید.

استفاده از شبکه Wi-Fi باز درست مثل بازی کردن با آتش است.

پیامدهای اتصال به اینترنت

ارائه دهندگان سرویس اینترنت در ایلات متحده آمریکا طرحی برای شرکت کردن در یک “سیستم هشدار کپی رایت” اعلام کردند. که در سال 2013 عملی شد.

اگر شما به سرقت ادبی چیزی متهم شوید، ISP شما می تواند هشداری هایی که شما را به دزدی متهم کند را نشان دهد. برخی از ISP ها طرح هایی برای قطع دسترسی به بسیاری از وبسایت ها را بعد از چندین اتهام اعلام کردند.

این واقعا یک سیاست بسیار معقول تر نسبت به برخی سیستم ها در جایگاه بین المللی ، مانند قانون “three strikes” در فرانسه است. در اعتصاب شماره سه ، شما دسترسی به اینترنت را برای مدت بیشتر از یک سال از دست خواهید داد و بوسیله تمام ISP ها برای یک دوره جزو لیست سیاه قرار می گیرید ، این نتیجه بدی در اقتصاد متصل به اینترنت امروز دارد.

حتی اگر شما هیچ چیزی دانلود نکرده باشید، دیگران می توانند از شبکه Wi-Fi شما برای این اهداف استفاده کنند و مشکلات آن به شما بر می گردد.

استراق سمع در ترافیک نا امن ، امنیت با خرید کریو

هنگامیکه از یک شبکه Wi-Fi عمومی استفاده می کنید، بیشتر نقل و انتقالات ترافیک اینترنت شما به شکل بی رمز هستند. مگر اینکه شما از وب سایت HTTPS استفاده کنید، افراد می توانند صفحات وب که شما در حال نگاه کردن به آن هستید و مرورگر وب شما را نظارت کنند.گرچه با خرید کریو از سایت parsvpn.online میتوانید کلیه این ضعف ها را برطرف و با خیال راحت پس از خرید به گشت و کذار در اینترنت بپردازید

اگر شما یک شبکه وایرلس باز دارید، هر کسی در نزدیکی شما می تواند بر روی صفحات وب رمزگذاری نشده  که با آن ها اتصال دارید نظارت کند.

افشای فایل های ویندوز به اشتراک گذاشته شده و سرویس های محلی

هنگامیکه شما به شبکه جدیدی در ویندوز ها متصل می شوید، ویندوز ها از شما سوال می کنند که آیا اتصال شما به یک شبکه خانگی است یا می خواهید به یک شبکه عمومی متصل شوید. یک شبکه خانگی قابل اعتماد تر است ، ویندوز ها ویژگی به اشتراک گذاری فایل را فعال می کنند که به شما اجازه می دهد تا فایل ها، پرینترها، رسانه و دیگر دستگاه ها بین کامپیوترهای شما را به اشتراک بگذارید.

اگر شبکه خانگی Wi-Fi شما باز است، این در واقع بیشتر یک شبکه عمومی است به جای اینکه یک شبکه خانگی باشد. هر کسی می تواند به آن متصل بشود و به فایل های به اشتراک گذاری شده دسترسی یابد و در کل شما یک شبکه محلی دیگر فعال کرده اید. به طور معمول، رمز عبور شبکه شما این منابع را امن می کنند.

کاهش سرعت اتصال و محدودیت های پهنای باند و خرید فیلتر شکن

در خرید فیلتر شکن حتی سریع ترین اتصال اینترنت می تواند تنها مقداری داده را در هر زمان کنترل کند. اگر مردم از اتصال اینترنت شما برای BitTorrent 24/7 استفاده کنند، ممکن است که شما ببینید که سرعت اتصال اینترنتتان در حال کم شدن است. صفحات وب نمی توانند به سرعت بارگذاری شوند و فایل ها به سرعت دانلود نخواهند شد.

اگر شما یک ارائه دهنده سرویس اینترنت دارید که مقدار پهنای باند که شما می توانید استفاده کنید را محدود می کند (در بسیاری از نقاط جهان متداول است)، افراد روی شبکه Wi-Fi باز شما می توانند سریعا باعث محدود شدن پهنای باند شما شوند. برخی فقط ایمیل های خود را چک می کنند این مشکلی ایجاد نمی کند، اما برخی از مردم شروع به دانلود تازه ترین فیلم ها می کنند که پهنای باند ماهیانه شما را در طول چند روز به اتمام می رساند. این می تواند منجر به افزایش هزینه اتصال شما شود.

تامین امنیت شبکه شما

اگر هنوز از شبکه Wi-Fi باز استفاده می کنید، راه حل ساده است: امنیت WPA را روی روتر وایرلس خود فعال کنید و یک رمز عبور قوی برای آن مشخص کنید.در نهایت خرید vpn , خرید کریو و خرید فیلتر شکن میتوانید امنیت شبکه شما را تضمین کنید

 

 

خرید vpn ، خرید کریو ، خرید فیلتر شکن در mvpmu