smart dns vs vpn

مقایسه روش های خرید vpn ، کریو و Smart DNS

از آنجاکه می دانیم سرویس های پروکسی DNS تنها داده ها را تغییر می دهند برای اینکه بر ممنوعیت مناطق محدود شده غلبه کنند، این نمی تواندسرویس های رمز گذاری بالا را تحمل کند و سرویس های آدرس IP پنهان توسط پروکسی VPN خرید شده ، ارائه شده اند. خرید این دو سرویس یعنی خرید vpn و خرید کریو را میتوانید در parsvpn.online انجام دهید.

smart dns vs vpn

قبل از قضاوت در مورد مناسب بود DNS هوشمند یا VPN و کریو در parsvpn.online برای ناشناس ماندن هنگام مرور وب ها، باید مکانیسم هر دو و اینکه چطور کار می کنند را بدانیم. بر اساس اطلاعات ما، می توانیم به آسانی در مورد اینکه کدام و چه موقع برای استفاده ما مناسب است قضاوت کنیم.

DNS هوشمند چطور کار می کند

ما به دوره و مکانیسم DNS  (Domain Name System) عادت داده شده ایم. DNS کاملا با ارتباطات مبتنی بر آدرس IP بین شبکه کامپیوتری در اینترنت متفاوت است. نام های دامنه به جای آدرس های IP از وب سایت میزبان استفاده می شوند به منظور اینکه مکانیزم را برای کاربران نهایی ساده سازی کنند.

هنگامیکه یک کاربر وب آدرس وب سایت را در فرمت http:// یا www.parsvpn.online وارد می کند، کل مکانیزم DNS فعال می شود و مکانیزم تجزیه آدرس بوسیله پرس و جو چندین سرور DNS شروع می شود. البته، نمی خواهیم عمیق تر بررسی کنیم، اما به سادگی می دانیم که به منظور بالا رفتن سرعت پروسه، میزبان های شبکه در حال ذخیره سازی آدرس های IP شناخته شده و اطلاعات مروبط آنها برای دوره تعیین شده هستند.

بنابراین، ISP شما یک آدرس سرور DNS به عنوان ورودی در دستگاه های کلاینت با استفاده از شبکه ارائه می دهد. در طول تمام پروسه، چندین تغییر بین دستگاه های کلاینت یا ISP DNS با وب سایت میزبان سرور اتفاق می افتد.

میزبان های وب سایت یا سرورهای ISP DNS با لیست های آدرس IP مسدود از کشورها یا نواحی خسته شده اند بنابراین هردرخواست بوجود آمده از دستگاه های کلاینت را با لیست چک می کنند و بر اساس آن مجوز صادر می کنند.

بخاطر خط مشی ها، دستگاه های کلاینت مجبورند برخی اطلاعات را به سرورهای دامنه عرضه بدارند. این ناحیه جایی است که DNS هوشمند کار می کند. این به سادگی اطلاعات راجع به دستگاه های کلاینت را با استفاده از سرور DNS جایگزین به جای سرور DNS واقعی از ارائه دهنده سرویس اینترنت تغییر می دهد.

در کنار خرید vpn و خرید کریو ، بنابراین ، اگر یک وب سایت ایالات متحده محتوا را تنها برای کاربران آنجا محدود کرده باشد، DNS هوشمند اطلاعات کاربران مستقر در ایالات متحده را به کاربران مستقر در انگلستان تغییر می دهد یا پیش بینی می کند که آنها از ناحیه دیگری از جهان به غیر از ایالات متحده می آیند. می تواند این کار را با استفاده از سرورهای DNS پروکسی واقع شده در نواحی مختلف از جهان انجام دهد بنابراین مطالب محدود شده یا دانلود کردن آسان می شود.

پروکسی خرید VPN چگونه کار می کند

اگر vpn خرید کردید ، به جای اینکه دستگاه یا اطلاعات ISP را تغییر دهیم، VPN (Virtual Private Network) موجب می شود که کاربران روی کل شبکه های مختلف از سرور ها به عنوان یک واسطه و آدرس IP را به طور کامل تغییر دهد.

به علاوه، پروکسی VPN های خرید شده از parsvpn.online تکنولوژی رمزگذاری برای مرور وب به صورت امن استفاده می کند .هنگامیکه آدرس IP شما تغییر می کند، می تواند به طور خودکار مطالب محدود شده را باز کند بدون اینکه کشور و یا ناحیه را ترک کنید. این به شما اجازه می دهد صرفنظر از مکان واقعی خود و شبکه ISP هر چیزی که می خواهید را دانلود کنید.

نتیجه گیری: خرید کریو

از آنجا که VPN از سرور های خود استفاده می کند، سرعت، پهنای باند و عملکرد تحت تاثیر بارگذاری سنگین روی سروهای پروکسی است . علاوه بر این، مکانیسم VPN به سختی اجازه عملکرد روی همه دستگاه های دسترسی اینترنت را می دهد.

در مقابل، DNS هوشمند سرعت اصلی و عملکرد ارائه دهنده شما را فراهم می کند ، چون به سادگی اطلاعات DNS را تغییر می دهد، نه کل سرور را و آدرس IP شما را پنهان می کند. بنابراین، DNS هوشمند روی Windows, Mac, Apple TV ، دستگاه های iOS ، دستگاه های Android ، Xbox, PS3, Wii, Roku, دستگاه های BB و غیره کار می کند.

بنابراین، ایتکه شما می خواهید چه کنید ، عملکرد یا امنیت به عنوان اولویت هستند. هر گزینه را بر اساس این موارد انتخاب کنید .

خرید vpn ، خرید کریو در parsvpn.online