buy linux vpn

چگونگی انتخاب سرور لینوکس VPN و کریو

Linux همیشه در امنیت با عظمت بوده است. لینوکس یکی از بهترین سیستم عامل های توزیع شده شناخته شده است که عمدتا رایگان هستند و از طریق پروژه های منبع با مانند پروژه debian توسعه یافته است. انتقال متعلقات شما از ویندوز یا سیستم های عامل به Linux ممکن است سخت بنظر برسد، اما اگر شما یکبار در قلمرو Linux هستید، خروج از آن غیر قابل تصور است. اتصالات VPN در حال تبدیل شدن به یکی از راههای معمول است که کاربران اینترنت برای امنیت اتصال خودشان استفاده می کنند تا به حفظ حریم خصوصی و امنیت از چشم و کوش های کنجکاو برسند.جهت خرید سرویس های لینوکسی vpn و کریو میتوانید به سایت parsvpn.online سر بزنید.

buy linux vpn

راهنمای خرید vpn لینوکس و خرید کریو

اگرچه بیشتر ارائه دهندگان سرویس خرید VPN پشتیبانی برای Linux مبتنی بر سیستم عامل را عرضه می دارند، و ین موضوع برای ارائه دهندگان خرید کریو نیز صدق میکند ، فرآیند راه اندازی و نصب برخی ارائه دهندگان می تواند پیچیده یا سخت باشد. تعداد بسیار زیادی Linux مبتنی بر توزیع در بازار وجود دارد. بسیاری از ارائه دهندگان VPN این را تشخیص می دهند، اما پشتیبانی خود را به طور عمده برای توزیع دسکتاپ محبوب Ubuntu ارائه می دهند. اگر شما به دنبال سرویس های VPN برای توزیع های دیگر هستید، مجبورید با پشتبانی فنی کمپانی های مختلف تماس بگیرید تا به شما کمک کنند. شما باید در انتخاب بهترین سرور VPN لینوکس مراقب باشید برای اینکه تجربه بدون زحمتی داشته باشید.

برای راه اندازی اتصالات VPN خرید شده در لینوکس، شما ابتدا باید بسته های open VPN را برای مدیر شبکه نصب کنید. بعد از اینکه این کار انجام شد، مدیر شبکه باید مجددا راه اندازی شود. بعد از این مرحله، فرمان راه اندازی از ارائه دهند سرویس VPN باید دنبال شود. بیشتر سرویس ها راهنماهای راه اندازی نصب دستی پر جزئیات را به اسکرین شات ها ارائه می دهند. حتی برخی فایل های نصب خودکار ارائه می دهند. راه اندازی VPN کریو خرید شده کمی متفاوت است که در مقالات آنیده شرح میدهیم.

هنگامیکه شما یک سرور VPN جهت خرید انتخاب می کنید، شما باید دلایلی را که چرا یک سرویس VPN را انتخاب می کنید را در وهله اول بخاطر آورید. دو نوع سرویس های رایگان و قابل پرداخت وجود دارد. در میان سرویس های VPN قابل پرداخت که پشتیبانی خوبی برای لینوکس ارائه می دهند Witopia ، Private Internet Access و Vypr VPN هستند. هر یک از ارائه دهندگان مزایا و معایب خود را دارند. فاکتورهای مهم که شما باید برای کمپانی در نظر بگیرید سیاست امنیتی، پروتکل های پشتیبانی شده و قدرت امنیتی، سرعت رسیدن، هزینه و دیگر ویژگی های اضافی است. با خرید vpn کلیه ارتباطات میانی شما رمز شده و غیر قابل دسترس میباشد. به این ترتیب خرید کریو مانند حرید vpn از سایت parsvpn.online به این جهت صورت میپذیرد.

بعد از خبرهای مربوط به تلاش های NSA عمومی شد، بسیاری از مردم کمپانی هایی را انتخاب کردند که نه در ایالات متحده باشد نه در اروپا. اگر حفظ حریم خصوصی نگرانی اصلی شما باشد ، این ممکن است ایده خوبی باشد. هنگامیکه یک کمپانی انتخاب می کنید، شما باید در مورد سیاست های امنیتی آنها بخوانید. AirVPN نامزد خوبی است که سیاست های حفظ حریم خصوصی جدی ای دارد. شما می توانید با پرداخت از طریق bitcoin به جای کارت اعتباری یا حساب های کاربری pay pal نا شناس باقی بمانید. هنگامیکه شما بر اساس فاکتور قیمت جستجو می کنید، باید در تصویر بزرگی نگاه کنید. قیمتی که کمپانی ها که در صفحات خود آگهی می کنند قیمت هایی بر اساس بسته های اساسی هستند. این ممکن است پهنای باند شما یا سرورهایی که می توانید دسترسی داشته باشید را محدود کند. برنامه های PRO معمولا بهتر هستند. هنگامیکه شما اشتراک سالیانه می گیرید، ممکن است تخفیفی در این اشتراک بگیرید . بسته Personal PRO از Witopia پهنای باند نامحدود و بدون نظارت و سرعت بسیار عالی ارائه دهد. همچنین دسترسی به یک شبکه سرور وسیع ارائه دهد. در اینجا در واقع برخی سرویس های رایگان که برای کلاینت های لینوکس تهیه شده مانند بهترین VPN های رایگان و امن است . شما باید قبل از امضا شرایط را با دقت بخوانید. بسیاری ارائه دهندگان VPN پروتکل های PPTP و Open VPN را پشتیبانی می کنند. PPTP پروتکل تونلینگ اساسی است و شما باید اگر دستگاه شما L2TP و Open VPN را پشتیبانی نمی کند آن را انتخاب کنید .

خرید vpn و خرید کریو در parsvpn.online